veelgestelde vragen

TICKETS


1) Ik ben mijn ticket kwijt, wat moet ik doen?
Surf naar  https://customerservice.paylogic.com/ en neem contact op met de helpdesk.

2) Ik heb een ticket gekocht maar ik kan niet mee doen op de Beatrun. Wat kan ik doen?
Bij het aankopen van een ticket kan je kiezen voor een annuleringsverzekering bij Paylogic. Hiermee wordt je ticket terugbetaald. Wanneer je geen annuleringsverzekering hebt, kan het ticket helaas niet terugbetaald worden. Wel kan je een ticket doorverkopen via deze link. De kostprijs hiervan is 3 euro per ticket.

3) Ik heb mijn gegevens verkeerd ingevuld, kan ik wijzigen?
Wijzigingen aanbrengen aan het ticket is enkel mogelijk via Paylogic. Surf naar https://customerservice.paylogic.com om je gegevens te wijzigen.

4) Ik heb mijn gegevens niet ingevuld via de additionele informatie. Kan ik meelopen?
Het is verplicht om alle additionele informatie in te vullen. Pas dan ontvang je tickets met een barcode om je borstnummer(s) af te halen.

5) Ik heb ingeschreven voor de 5km, maar ik wens de 10km te lopen. Kan dit?
Surf naar https://customerservice.paylogic.com. De kostprijs bedraagt 5 euro voor een wijziging van 5km naar 10km.

6) Ik heb ingeschreven voor de 10km, maar ik wens de 5km te lopen. Kan dit?
Surf naar https://customerservice.paylogic.com. Dit kan kosteloos maar zonder teruggave van bedrag.

7) Ik wil mijn ticket doorverkopen. Is dit mogelijk?
Een ticket doorverkopen is mogelijk via deze link. De kostprijs bedraagt hier 2 euro per ticket.

8) Wij willen als groep inschrijven. Is dit mogelijk?
Groepen en/of bedrijven kunnen inderdaad inschrijven als groep. Hiervoor dient u een groepsnaam in te voeren. U zal dan op de Beatrun automatisch deelnemen aan het bedrijvenklassement. Indien u later een deelnemer wenst toe te voegen aan uw team is helaas niet mogelijk.


Beatrun en afterparty


1) Is er een mogelijkheid om je bagage af te geven en om te douchen en je te verkleden?
Naast Waregem Expo zijn de kleedkamers van de jeugd van Zulte-Waregem beschikbaar om te douchen en je te verkleden. In het stadion van Zulte-Waregem is er plaats voorzien om je bagage te plaatsen tot 24u. Daarna is de bewaarplaats niet meer bewaakt.

2) Op welk uur start de Beatrun?
De Experza 5km start om 19u30. De Crelan 10km start om 20u. De DCT afterparty begint reeds vanaf 21u.

3) Waar gaat de Beatrun door?
De Beatrun gaat door in Waregem Expo in de Zuiderlaan 20 te Waregem. Het parcours loopt doorheen centrum Waregem. De afterparty gaat door in de Expo zelf.

4) Waar kan ik mijn borstnummer afhalen?

Het borstnummer kan afgehaald worden op dinsdag 5 en woensdag 6 december van 17u tot 20u in Sportkafee te Waregem. Dit is gelegen aan het Jeugdcentrum. Adres: Zuiderlaan 46 te Waregem. Op zaterdag 9 december kunt u ook uw borstnummer afhalen vanaf 17u, echter raden wij aan om deze op voorhand op te halen aangezien het evenement volledig volzet is.

 

Tijdsregistratie


1) Is er tijdsregistratie?
De tijdsregistratie wordt uitgevoerd door Mysports.

2) Waar kan ik de uitslagen zien?
De uitslagen van de deelnemers worden in Waregem Expo geprojecteerd direct na de Beatrun. Ook de dag erna op www.beatrun.be kan je de uitslagen checken.

3) Is er een video van onze finish?
Er worden video opnames gemaakt van iedereen aan de finish. Deze beelden zijn te bekijken via de uitslagen op www.beatrun.be

 

 

Bij andere vragen, stuur gerust een mailtje naar info@beatrun.be